-hej grekland

Ojoj, nu har jag bokat biljetter till Grekland! Den 15 april åker jag till Kreta i 3 veckor för att praktisera/skriva B-uppsats på ett turridningsföretag! Har velat fram och tillbaka ett tag om jag ska åka i 3 eller 4 veckor men kände att jag har lite att styra upp här i Åre innan jag åker.
 
Idag har vi haft möte med Kurt Skoog från naturfilmarna. Vi gick igenom lite av vårt material och tittade även på vad han har gjort, fick se lite av hans nya film som kommer visas på svt i sommar. Riktigt snyggt gjord, handlar om Kallkällor och han filmar mycket under vattenytan.
På em. blev det vårhäng på Maja och Kakans balkong, jag cyklade tom. dit, första gången i år. 15 grader i solen!
 
 
Imorgon ska jag och Mallan vara statister i nya Sune, Sune i fjällen. Blir spännande att få se hur en större filmproduktion kan gå till.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Spännande!

2014-03-26 @ 07:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0