-Piece of Cake

Hallihallå. Även idag har det varit vårkänslor i Åre, jag och Malin har kört en heldag i backen med mycket skogsåkning. I fredags kunde vi tom. grilla ute för första gången i år! Marulk och jag har tagit en barbackatur i eftermiddagssolen.
 manchestermorgon!
sneakar på Malins bilder.
 
Igår gick Piece of Cake av stapeln! Min klasskompis och forne klasskompis har skapat tävlingen som är en snowboardtävling för tjejer. Jag jobbade åt Burn i deras tält och delade ut energidryck. En mycket lyckad dag, fint väder, gött häng och glada deltagare och åskådare. Arrangörerna  var också nöjda och glada, blev en grym tävlingsdag. Jag fick även ett litet uppdrag att fota lite.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0