-sjöhäst

Igår hade vi en Swimming with the horses tur. Jag badade med Artemis, ett 5årigt sto. Hon följde med för första gången på den turen och var såå duktig, tvekade inte det minsta även om hon tyckte det var lite märkligt när sanden försvann under hovarna! Hon hoppade snarare fram än simmade, men det kommer bli bra det där!
 
Följde även med Kristy till bergen igår för att hämta upp den andra bilen. Mycket fint att köra på de slingriga smala vägarna bland höga berg och djupa dalar, det där lät ju klyschigt!
 
Idag hade jag en ledig dag så jag tog bussen in till Chania, en större stad med mycket shopping, en fin äldre stadsdel och en stor hamn. En bra dag trots att jag hade stora problem att hitta dit jag skulle, och frustrationen var stor emellanåt!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Å så härligt! :-)

2014-05-02 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0