Påsk

Jag mötte upp med min franska farmvän i Auckland och åkte sedan upp till farmen för att spendera påsken där. Vi föste kor med hästarna i solnedgången och vi hittade en alldeles nyfödd kalv som vi fick bära en bit uppför en kulle och sedan lägga över en av hästarna. Eftersom vi bytte hage på korna och den inte kunde gå än. Den var så himla gullig!!!
Vi lastade även fyra hästar och åkte till stranden. Och vi hade påsk/födelsedags party på lördagen. En ypperligt fin långhelg helt enkelt!!

Nu är jag tillbaka i Matamata och jobbar på. Går fint, har kommit in i jobbet mer och har fått en ytterligare rumskompis som gillar att hitta på saker precis som jag. En tjej från Israel.
Tillbaka med de fina farmhästarna





Betty and Tigger 

Manon och jag fick för oss att hänga tvätt mitt i natten












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0