Bilder från framlivet

Nu har jag varit seg på att uppdatera kom jag just på! Livet har rullat på på farmen tillför ngn vecka sedan då mamma och Lina kom för att hälsa på. De åker hem på måndag och vi har hunnit med mkt kul! 
Jag börjar med lite bilder från farmen och fortsätter sedan tom. nu:)

Världens sötaste kattunge på min säng, hon försvann dock spårlöst några dagar senare:(

Vivienne på sin unghäst Banner för första gången!



Gäster på horse trek

flytta ena flocken längs vägen går fint de med.


Jag och Betty på fyrhjulingen

Den andra flocken långt bort på en kulle som också skulle flyttas..

Night session vid rundcorallen, vi hade stor publik

Brunt vs. Vitt
Söta Rasta redo för ett pass i paddocken.

Jag, Maggie och Manon/Colt på äventyr i en Bäck.


Manon, min franska hästvän
Wally(mjölkbonden) lånade oss ett släp och körde oss och fyra hästar till stranden!!:D


Det var lite bilder från farmen det. Jag ska försöka hinna tillbaka dit igen innan jag lämnar landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0