-ute i god tid

Imorse när jag vaknade och kollade på mobilen så hade jag fått ett sms från Urban(läraren) kl 02 inatt...vi samlas på åregården kl. 13..ja ni ser ju själv, framförhållning är kanske inte vår lärares starka sida;) Han hade dessutom suttit i ett tält och skrivit det för han var ute på tur med vildmarkarna.
 
Jag hann iaf åka till stallet innan och rida ut med Karro/Ulla, blev en mysig tur i alla gångarter på pigga hästar.
 
När ja kom hem fick jag gå direkt ner till byn för att möta upp klassen. Vi var på två studiebesök, Hotel Diplomat/country club och Hotell Åre torg för att kolla hur dom jobbar med upplevelserummet och lite sådär, var riktigt roligt faktiskt.
 
Nu ska ja se om ja får upp lite mer bilder från igår när ja fotade pållarna i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0