härligthärligt

Ännu en superhärlig och varm dag! Vi gick ut på lägdan och jg ryktade honom där medan han stod och åt, superhärligt och jag fick tom. ta av mig jackan för det blev så varmt, var alldeles vindstilla bakom träden mot hagen :)
När jag ryktat klart, vilket tog ganska lång tid eftersom han alltid ser ut som en lerklump när jag hämtar honom så satte jag mig ner och lät honom beta en stund till. Vi gick en sväng på lägdan även idag och jag fotade lite diverse grejor till en fotouppgift på skolan som ska vara klar på måndag, så lite panik eftersom jag inte ens börjat än!
När jag var nöjd med bilder på fåglar,stenar och all skit så gick vi en sväng till paddocken också. Där låg det tre cavalettibommar utlagda på rad så då passade vi på att gå över dom några gånger. Jag gjorde också olika skickaövningar emellan, runt och över bommarna. Han var superduktig och förstod och gjorde precis allt jag bad om även om han var lite loj :)

en bild från september 08 ute på lägdan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0