bus och hopp

Det var riktig fint väder idag trots allt! :D
Började med att ta Ace till paddocken i grimman. Släppte lös henne och hon gick runt och nosade och lite sånt.
E
fter en stund fick hon för sig att hon ville springa och hon blev jättebusig^^ La upp ett minihinder i höjd med marken typ som hon fick skutta över några gånger. Jag kom på att jag hade kameran i fickan sen igår så jag filmade, när hon busade lite. Hon tyckte det var jättekul när man fintade henne och hon fintade tillbaka. Hon tog en rullpaus i myssnön också :P
När vi kom tillbaka hade Jennelie kommit, så Korken och hon följde med mig och Ticken till paddocken igen. Vi fick för oss att löshoppa Korken lite för att se hur han hoppade. Så vi tog hinderstöd och lina och skärmade av lite. Han var jätteduktig och tyckte nog det var kul, var kanske 40-50 cm som högst eller nått.
Ticken fick trava över ett litet hinder en gång, det tyckte han var kul och han såg riktigt stolt ut efteråt^^ tänkte tyvärr inte på att filma Ticken eller Korken.

kolla vad stilig hon är :D

Kommentarer
Postat av: tycjjan(y)

Fin blogg :)

2010-04-09 @ 10:28:31
URL: http://tycjan.blogg.se/
Postat av: mormor

Jättefina bilder och bus/trevlig film. Hästar är ju sköna djur. Jag förstår att du gillar dom.

2010-04-09 @ 19:55:49
Postat av: anki

Ja mormor! Du ha ett duktigt barnbarn.Mvh den busiga hästen ace matte Anki.

2010-04-10 @ 01:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0