skogisturis

Idag blev den en tur i vinterlandskapet tillsammans med Anki och Ace. Red upp mellan lägdorna i skogen och sedan bort sandstigen och skogsvägen där vi travade hela vägen dit och tillbaka, duktig var han och skötte sig prima. Sedan red vi stigen mot tjärn och ner vägen därifrån, en mysig men småkall tur. Fram med vinterkläderna ja!

Föresten får ni gärna kommentera när ni läst om det är ngt ni reflekterar över! det tycker jag är jättekul och jag uppskattar det supermkt, blir alltid lika glad när jag ser att det är ngn som kommenterat, vad det än är. Just sånna här inlägg är ju dock inte så mkt att kommentera men tycker det börjar bli lite dött och tråkigt här och ju mer respons man får ju roligare blir det att skriva än om man inte vet om det är ngn som överhuvudtaget läser:P

Hälsningar Tiggarn ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska skärpa mig! ;)

2010-11-19 @ 06:06:13
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag med! :-))

2010-11-19 @ 18:24:34
Postat av: ida

haha bra där! xD

2010-11-20 @ 13:31:27
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0