härlig tur!

Igår så red jag med Hanna och Ace bort till svedje. Superhärligt väder! Vi travade lite på svedjevägen och svängde ner på banvallen där vi tog en räsergalopp! Tjohoo sa hästarna!
Vi vände där man rider under järnvägsbron, vi mötte en annan häst när vi skrittade tillbaka som kom i samlad galopp, haha tänk om dom skulle sätt oss räsa fram där innan som nå galningar!
Vi skrittade nästan hela vägen hem men tog en liten trav uppför gångvägen mellan områdena.

Jag blir så less på det här med sadlar, nu har jag tre stycken och ingen av dom passar bra, jag säger bara SUCK!!!
Så om det är ngn som vet ngn som har en sadel för en väldigt rak rygg och liten manke kan ni ju hojta.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej



Har du någon sadel som du ska sälja? Är på jakt efter en ny sadel till mitt varmblod. Och har även en sadel till salu som jag haft på honom som du kan få prova. Du kan ju maila mig [email protected]. Jag har hästarna i Svedje hos Öhman så vi är inte så långt ifrån varandra. /Mathilda

2011-03-13 @ 16:09:43
URL: http://maathildaanaaslund.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Kan vi inte göra så att du bara gör en header till mig så får vi se hur den blir? :)

2011-03-14 @ 16:04:04
URL: http://julialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0