-Blandat ingenting

Nu ligger jag efter som vanligt.. men har itne hänt så mkt intressant. I söndags red jag med Lina som lånade Ace upp mot tjärn, nerför berget och runt tillbaka till lägdorna. Jag red Marulk på hackamoret som jag bara gjort en gång för längesen har jag för mig och det funkade riktigt bra! Ska rida med det så ofta som möjligt då han verkar trivas bäst med att ha munnen fri:)

Igår kom Helene till stallet samtidigt så då tog vi en tur tillsammans, barbacka även då:) Tog samma sväng som Lina och jag fast åt andra hållet. Marulk var lite busig som vanligt i galoppen, men bara kul ;)

Ikväll tror jag jag tar med honom till ridskolan..får se:)

söten^^

Kommentarer
Postat av: FANNY (:

Du har en jätte fin & mysig blogg:)

2011-09-07 @ 15:50:53
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0