-oopsi

Nu har jag visst köpt en bomlös sadel också, hehe! Men hittade den till bra pris och bra fraktkostnad och har ju länge funderat på en sådan då jag inte riktigt hittat någon sadel som passar Marulk perfekt.
Så denna kan jag ha när vi tränar hemma och rider i skogen mm. och sedan använda den andra nån gång ibland också!

Såhär ser den ut, sägs att dom ska vara riktigt sköna att rida i och man får bra kontakt med hästen.

dock är det denna padden till, fick välja mellan de två, den som jag valde var tydligen lite dyrare och nyare så då tog ja den ;D


Vill även tacka Bea för de goda råden:)

Kommentarer
Postat av: Bea

nöjet var helt på min sida! Vilken storlek var det på den? =) Kul att du valde en så bra sadel =D

2011-09-16 @ 14:50:39
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0