-Planering

Är ganska nyss hemkommen från Nola där jag träffade Carina(basjkirhästarna) när hon ändå var i stan. Planerade lite vad jag ska göra med de två grupperna som jag ska hålla lektion för på måndag!

Den första gruppen är en barngrupp 5-10 år typ och den andra gruppen är ungdomsgruppen som jag träffade i söndags. Var ju tänkt att jag skulle o träffa barngruppen igår också men pga. vädret så ställdes den in.

Med barngruppen så har jag tänkt göra lite gymnastikövningar först och sedan lite olika övningar såsom att plocka ner saker från hinderstöd och träffa saker mm.

Ungdomsgruppen har blivit sugna på att börja tävla så med dom ska ja träna lite ridvägar med!

Ska bli intressant detta, får se om det går vägen eller om jag gör bort mig totalt!:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste verkligen ha ett av världens bästa jobb! :o

2011-09-23 @ 13:58:14
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0