-jul o sånt

hej och god fortsättning allihopen!
 
ja jag är ju hemmavid nu som ni kanske förstår. hade sällskap av lisa,karin,och sofie till ösd på hemvägen. Hämtade även upp snowboarden som jag köpt! Så jag har hunnit vara både i bjästa och skulebacken och åkt, och jag har lyckats lära mig rätt bra nu.  Superbra före i backarna och i skule kunde vi tom. åka puder.
 
Har även åkt ländskidor med jessica och Atlas uppe vid hörnsjön,supermys med fika och allt.
På julaftonsmorgon gjorde vi vår årliga julritt jag, mimmi och lina. Jag lånade Tornetta åsså klädde vi ut hästarna till tomtar. Bus-johan var så sjukt söt som ren! Mötte många glada människor och vi hälsade alla en god jul. Detta är det mysigaste på hela julen:) 
 
Idag har jag varit på stan med Lina,Sofia och Challi, fyndade mkt bra på rean, bla behövliga vinterskor.
 
här kommer bilder från veckan som får sammanfatta det hela
sitter föresten och skriver på min surfplatta som ja fick av pappa i julklapp som han köpt i kina, så awesome!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0