-nom

Löshoppningen blev inte så jättebra igår, det var ju lite halvdåligt väder, blött på ridbanan och snöade så Marulk tyckte inte det var jättekul. Jag körde på trestuds mestadels, första gångerna gick faktiskt riktigt bra men sedan blev han lite less tror jag men sista gången hoppade han fint över. Får ta nya tag nästa gång!
 
Idag har det snöat hela dagen, dock blötsnö, men snö på träden och slask på marken. Nu på kvällen är det dock alldeles vitt på marken och snöar fortfarande..har varnats för någon dm snö imorgon..
 
Longerade iaf Marulk på ridbanan i pessoasystemet. Han gillar ju inte direkt att plaska runt på ridbanan, kom på att sist ja provade den så var det också blött;) I vänster varv var han superfin men i höger vill han inte riktigt ställa igenom och slappna av men det blev bättre.
 
 
Ikväll har jag bakat en till sockerkaka, mamma kom med form och elvisp i helgen så nu blev inte sockerkakan platt och jag fick ingen blåsa på fingret av vispningen, win win!
Den blev sjukt god! mosade i en banan också ju.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0