-slappa dagen

Bara tagit det lugnt idag. Hade tänkt åka till Björnänge och paddla lite kajak och träna räddning imorse men var inte toppenväder när ja vaknade och har även blivit förkyld så tänkte att det inte var den bästa idén att plaska runt i vattnet.
 
Men istället för att gå o lägga mig igen så tog ja första buss till stallet, rättare sagt kl 09, mockade och fixade mat, tänkte longera marulk lite men som vanligt stod han allra längst ner i backen och tittade inte ens upp när ja ropade så då sket jag i det, haha! Hade ändå inte mkt tid på mig innan bussen gick tillbaka, hade fått vänta i två timmar annars.
 
Sedan kom Matilda och vovvebebisen förbi hemma hos mig på kaffe och kakor, många kakor.
 
Nu har jag suttit och funderat på att göra middag i några timmar, men inte speciellt kul när jag inte känner ngn smak...
 
Sofie och Hilda i förrgår:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0