-skridskoor!

oooh så mysigt! Jag och Maja impulsmöttes nere vid kajakförrådet med skridskorna i högsta hugg! Jag bor alldeles ovanför kajakerna nu ju, blir asnice i vår!
I alla fall, förra året pratade vi om att vi måste åka på sjön men det blev aldrig av, men nu så! Det ligger ju lite snö på isen men det är kallsnö så det gick bra. Var jättemysigt i mörkret med pannlampa och julaftonssnö som föll. Vi åkte nog några kilometer och tränade på hockeysladdar och "åkte köttbullar" och annat kul som man gjorde när man var liten, haha!
 
Något mer som varit mysigt var i tisdags då jag och Malin julbakade i massor och gjorde två olika sorters marmelad. Vi gjorde smällkarameller och apelsiner med nejlikor. Maria och Tilda var med när vi gick och gjorde egna julkransar på blomsteraffären i Duved.
 
På morgonen dagen efter lyxade jag och Mallan till det med frukost på bageriet.
 
Imorgon blir det backen i min nya skidhjälm!
 
haha? detta blev det bästa i bildväg;) men visst ser majas pannlampa nästan ut som en g-klav?
en del av mitt pyssel:)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0