-Åre-Boden-Jokkmokk-Töre

Ingela hämtade som sagt upp mig i Boden efter tåget. Som förövrigt hade varit ett helvete, vi bytte tåg i Bräcke där vi skulle vänta i 40 min som slutade i 2 timmar så tåget gick 02.10 istället för 00.11. Jag sov på stengolv/väskor och Sofia på en bänk, var dock nära att vi inte skulle vakna, jag råkade bara vakna till av att de andra började gå ut, som tur var!
 
Väl i Boden så åkte jag vidare mot Jokkmokk. Ingela hade lite jobb att fixa där, Wilmis var också med.
 
Sov en natt där innan vi åkte hem till Töre där jag är nu. Nova, en av hundarna har ju fått ursöta valpar som man inte kan låta bli, bara två kvar nu dock. fick några söta bilder på dom när jag var ute nu tror jag som jag kan lägga upp sen!
 
här kommer några från Jokkmokk
jag och Wilmis vid polcirkeln
ute på morgonprommis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0