-En sommar går snabbt

Jaa, vad har hänt sen sist egentligen..Jag och Sofia har testat Öviks Downhillbackar, mer teknisk åkning än i Åre men kul ändå!
 
Jag och Jessica+Atlas har gått Höga Kustenleden i 6 dagar, 13,5 mil. Började vid Högakustenbron och slutade på torget. Det var väldigt jobbigt men roligt, ibland ville vi bara lägga oss ner och aldrig kliva upp igen typ(hade inte gått heller om man inte tagit av sig ryggsäcken innan man steg upp) Vägde den när ja om hem, 17 kg och då hade vi ju ätit upp den mesta av maten.
Atlas hade också en egen liten väska, han såg så stolt ut när han gick runt med den, den gick dock sönder tredje dagen..
 
Marulk är fortfarande inte bra, och jag blir så himla ledsen över det..har inte kunnat rida på hela sommaren, förutom några skrittrundor. Nu har jag haft honom på hel vila i en vecka med bara massage, så ska se om det blir bättre av det. Ska ringa naprapaten direkt när ja kommer till Åre.
 
Jag åker till Åre antingen på ons eller fredag, är sugen på att se Hästivalen på fredag..Mamma skjutsar upp Marulk på fredag em. iaf.
 
 
 
min fina hjortronsylt, och hund såklart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0