-Lever livet

Igår åkte jag och några av tjejerna och de tre hundarna till Hamptjärn för ett kvällsdopp och fika. Hur mysigt som helst, och det var faktiskt riktigt varmt i vattnet så tom. jag simmade runt och badade ett bra tag!
Efteråt åkte vi hem till mig och spelade spel och åt några till kakor. Livet i Övik är allt bra fint det med!
 
Idag kom massören och masserade och behandlade Marulk med laser, så nu hoppas jag att han blir bättre annars vet jag inte vad det kan vara?:( kanske får ringa vet eller något då, dom brukar ju dock inte komma fram till så mkt dom heller...
 
Ikväll ska vi spela volleyboll i Villaparken ett helt ett gäng och ha lite picknick, blir nog awesome bara regnet kan hålla sig borta!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0