korv tönt och tjut


Tjejkväll. var hos korven igårkväll, trevligttrevligt. Åt tacos godis chips och lite annat smått o gott ;)
Hade tur att ja slapp sova i soffan TILLSAMMANS med tönterika, jag skulle dött!
hon fick sova på golvet istället, hon skulle ändå ha hamnat där till slut om hon sovit med mig i soffan så ;P
Som tur var så såg vi ingen gammal gubbespöke i fönstret på Hållänget, då skulle jag dött igen!

Har funderat på det här med tavlorna igen, har två bilder jag funderar på just nu...
säg gärna vad ni tycker!

Sett Män som hatar kvinnor idag också, riktigt bra förutom att man typ kunde lista ut vem det var från början :P

Orkar inte skriva nå långt, är trött åsså finns det ju inte så mkt intressant att skriva om heller så.
Kom på en till sak, jag ska klippa mig på fredag, woohooo, ida..klippa sig, det är inte ofta det händer :) får la se hur det blir.



Det är alltså mellan dom här två jag väljer..just nu.




Kommentarer
Postat av: fia

Härliga bilder du tar! :P

jäkligt sköna att titta på oxå ;)

2009-09-07 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0