Cherryblossom garden

Idag har jag gjort ganska mkt, än fast jag egentligen inte gjort någonting ;)

Jag ska beställa en Canvastavla men jag kan aldrig bestämma mig för vilken bild jag ska välja -..-
Satt och retuscherade en massa tänkbara bilder men antingen blev det inte snyggt som tavla eller så var det en aningens för dålig kvalité. Så jag gick ut och fotade lite, det blev körsbär, egentligen vet jag inte om jag vill ha en tavla med körsbär på men x) om det är nån som har nån bra idé om vad jag ska fota så let me know :)

Jag har också hjälpt Jennifer med hennes blogg, ja det blev en riktig helrenovering till slut än fast jag bara skulle göra en header ;P De där koderna är himla dryga innan man kommit på vad alla betyder.
När jag var i princip klar så laggade internet ihop så jag fick börja om, men till slut blev det ju klart iaf :)
(www.neckbite.blogg.se) om ni vill kooollaa.

Wilma var hos vetrinären igår också eftersom hon fått ett grässtrå i halsen igen,  jäkla ko ;P
Men det hade tydligen lossnat men hon hade sår i halsen och det var lite varigt och rött så dom sköljde ut det och nu ska hon ha antibiotika och pencillin ett tag.

Åsså hade jag egentligen tänkt att baka en massa gott idag eftersom jag och en viss KorvSofia hade tänkt gå på picknick imorgon. men korven verkar inte kunna bestämma sig, så vi får la se hur det blir med den saken :}


Två av körsbärsbilderna:







 

Och ni får två på Agnes och Rut också eftersom jag
inte la in nån på dom i förra inlägget :)

    



Kommentarer
Postat av: Jen

Haha, ko-Wilma x'D

Men det blev ju en fin helrenovering :D

Fan att du orkade xD

2009-08-21 @ 10:06:18
URL: http://neckbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0