är det inte olagligt med såhär kallt?

Hade tänkt träna med Tick lite från marken idag men vi hann bara ut på lägdan innan mina händer var isbitar och ändå hade jag dom varmaste vantarna. Efter ett tag så domnade vissa delar av händerna bort och jag började må lite illa, ungefär som jag brukar känna innan jag kommer få migrän, antagligen var det för att var så jävla kallt (-23) och kanske för att ja var lite hungrig eller nått. Så vi gick in efter en inte allt för lång stund, men hann iaf med att göra lite longeringsövningar i repgrimman, göra halt på spåret, flytta bakdel när jag tippar huvudet åt sidan och visar lite med händerna mot bakdelen. Han var riktigt duktig men ibland fick han för sig att han skulle gå framåt istället för att flytta bakdelen men i dom mesta fallen var han jätteduktig, och vi har inte tränat det nå mkt alls förut.
Tränade lite spansk skritt men det var där jag hade börjat må lite dåligt och var iskall så mitt tålamod var inte på topp direkt så det gick lite sådär, men han försökte iaf, förstår honom eftersom jag var lite smått irriterad(inte på honom)
Jag satte mig inne i boxen en stund med honom när vi kom in och efter ett tag mådde jag bättre och mina händer hade tinat upp,satan vad ont det gör när dom tinar! visste typ inte vart ja skulle he mig!
Får se hur det blir med fotandet i helgen om det ska vara så här jävla kallt.

Charlie flyttar hem till Sundsvall igen idag också så det blir en häst mindre ett tag nu..

det tycker iaf Ticken!(syftar på rubriken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0