lördagssol, äntligen!

En dag med sol var inte för mycket begärt, det var välförtjänt, man hade ju nästan glömt bort hur solen såg ut!
Lina följde med och fotade idag, äntligen.. Några bilder blev riktigt bra iallafall för att vara med autoinställningen :)
Ticken var jättebäst idag, duktigare än igår t.om och jag som tyckte han var superduktig igår! Vi red mest runt lite hur som helst med volter och sådant på lägdan medans Lina fotade. Körde några galopper och han försökte sig på några bock idag med fast jag var beredd på att det kunde komma, inte som första gången när jag provred honom när han ba bock och ja ba aaah! xD
Red en pyttestund i repgrimman också bara lallade runt lite innan vi gick in, körde några bugor från marken också.
Ah ska inte tjata på mer nu om ointressant skrivande, lägger upp lite många bilder ;)

jag lägger upp fler bilder på bdb 
http://Tiick.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1258758001&id=425748297

sol!!!


duktig snygging!


älski



han ville spriiinga^^


<3



tänk att han står ut med mig<3



tittut



buga



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0