ingen otur här inte

Trots fredag den 13:onde så gick det jättebra idag! Red barbacka på lägdan och han var så pigg o glad^^ jippi, ingen paddock ;D Han var superfin i traven och jobbade på bra med formen och allt! Böjde igenom honom ordentligt på volter, var lite stel från början men sedan mjuknade han i sidorna riktigt bra. Han fick sträcka ut ordentligt i trav över en av lägdorna och vi tog några lugna galopper också. Efter kanske trekvarts-en timmes ridning så hoppade jag av och tog av honom tränset och satte på repgrimman.
Hade med mig kameran med fjärrutlösaren så tog några bilder och som vanligt fick jag damp på den där jävla fjärrkontrollen och signalen som aldrig kommer fram. På endel bilder ser man hur jag är arg och försöker sikta mot kameran, dom får ni inte se x)
Vi tränade buga, yoga och lyfta benen, så ni får se några bilder.
Ha överseende med kvalitén, svårt att få fokus på rätt ställe när kameran står på marken+att jag fick ha på ISO 1600, så ja...


buga


yoga, fick ingen bild när han är andå fram/bak


Tick äter av det lilla gräset som finns kvar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0