liten film

Orkade inte skriva nått igår. Red på hockeyplan vid skolan med hackamoret. Det gick sådär men vissa stunder var han jättefin!
Koncentrerade mig på att försöka få honom att söka framåt neråt, men ibland blev det mest bara neråt :P
Tränade på högergaloppen också, det var inte en av dom bästa gångerna. Han hoppade och stutsade när han inte riktigt förstod vad jag ville och oftast blev det vänster galopp men några gånger fick han till nått enstaka högersprång :) men det är mig det hänger på också, jag tycker det är så jävla svårt att se och känna på en gång om det blir höger eller vänster speciellt när det blir lite studsaktigt.

Filmade, så den kommer här, på slutet kan man se hans studsande ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0