onsdag

Idag så tog jag och Ticken en liten barbackatur i bettlösa upp till tjärn och tillbaka. Det var riktigt svalt i luften känns att det börjar bli höst :S
När vi kom nästan fram till den lilla "bron" (jag vet fortfarande inte vad det är, typ utlopp från tjärn?!) så satt det ett par där med en hund. Ticken stannade till och kollade och mannen vinkade åt mig att jag kunde gå förbi. Ticken tar några steg men stannar igen och jag säger tyst: men gå nu då! Då ropar mannen: Du kan gå förbi! jag: ja jag fösöker! va? JA JAG FÖRSÖKER! Är han rädd? ne det är bara bron han är lite töntig över! Hunden är snäll! HAHA whut? xD Ja vi gick iallafall förbi utan några problem sedan när Ticken stått och kollat en stund ;)
Sedan skrittade vi tillbaka och gjorde några öpnnor längs vägen.

Ace kom tillbaka igårkväll också :) När jag hämtade Ticken från hagen så travade hon efter och förbi och sa: jag vill också med! och när vi kom tillbaka blev hon lite halvt galen och kutade runtrunt! Höll knappt få in Tick i hagen för hon skulle bums stå framför öppningen och vara överglad och ivägen xD


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha! xD typ jag är rädd för ormar men det gör inget för spindlar är snälla, haha vafan? xD

2010-08-19 @ 01:39:53
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha ja typ xD haha

2010-08-19 @ 16:48:13
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0