kalla dagar

Under de här extremt kalla dagarna som varit nu så har jag bara tagit in Marulk och borstat av honom och lite sådär. Började även lite med lyfta hoven med hjälp av Carrot Sticken. Från början fick jag hjälpa till med handen samtidigt som jag duttade med sticken på benet så han lyfte. Mot slutet så lyfte han hoven litegrann med bara tryck från sticken. Får se om vi fortsätter med träningen av det eller inte.

Kaninerna har också börjat komma bättre "överrens". Efter att Agnes har lekt svårfångad i några dagar så har nu Crosby börjat försöka göra bebisar ;) Stackarn, om han bara visste, haha! Agnes verkar inte ha något emot det även om hon seer ut att säga: suck karlar när han gör på huvudet och lite verallt ;D Hon började även styra upp spån i boxen till nått focm av bo, hon bygger nog upp lite för stora förhoppningar ;)

På julafton när jag kom dit så stod det varsitt paket vid varje box. På Marulks stod det: God Jul Marre önskar Gårdstomten. I den var det en Krafft Morotsgodis kartong, det tycker han nog blir gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0