isigt värre

Idag for jag en sväng till Ticken, har lite dåligt samvete över att jag inte var där i tisdags, men jag var verkligen hängig, trött och ja allt då så jag orkade helt enkelt inte :/
Idag snöade det mycket(som vanligt) oh han hade inget täcke på sig så han var alldeles snöig och isig :S det hängde seriöst istappar från honom :S :P
Efter att jag skrapat av allting så la jag på honom fleecetäcket och så gick vi på en liten promenad upp mot Hamptjärn fast vi vände innan vi var ända framme.
Han var verkligen pigg och glad idag, men han lyssnade ändå riktigt bra på mig. Ibland så gick han jättefint i mitt tempo när jag gick långsammare tex. men han var ändå bäst på att gå i vårat snabba tempo ;)
Vi sprang lite emellanåt också och det har han verkligen blivit duktig på, iallafall när jag går bredvid. Då börjar han trava när jag höjer energin och börjar småhoppa/springa lite. Okej nu får ni säkert värsta bilden i huvet hur jag står och hoppar som en galning men så är det ju inte riktigt ;)
Vi gjorde några yogor och cirkusbugor i boxen när vi kom tillbaka också och det gick suveränt :)

Imorgon hinner jag inte fara till honom. Ska spela med bandet på torget, i det där stora vita tältet, kom o kolla kanske, typ vid 16.00 ;)
men jag hinner fara till honom på måndag också för då är vi lediga så det jämnar ut sig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0