dumma mig

Skrev inget igår... var ganska less och trött, så skriver det som är värt att nämna nu.
Efter jag varit på ridskolan så for jag till Ticken, hm ja vad ska jag säga...det gick inte världsbäst precis. Det var bara mitt fel, för jag var sur och irriterad, och hur bra kan det gå då liksom?! var mest irriterad på vädret, varför måste det blåsa hela tiden liksom?! och tyvärr går det ju ut över honom när jag blir frustrerad(inte att jag slår honom eller nått x))
Jag red iaf lite först på ridplan, tänkte träna på högergaloppen men det gick inte så bra som sagt, men han försökte ju iaf :)
Efter en stund kom Yvonne och Tornetta(en jättesöt svart kallblodstravare) och undrade om vi ville följa med upp till Hamptjärn och tillbaka en liten sväng. Blev mest skritt och lite trav tills vi var tillbaka på ridplan igen.
Tränade lite skänkelvikningar och mkt på volten eftersom våran ridplan inte är så fyrkantig för tillfället ;)
Vissa stunder var han faktiskt jättefin där, han tycker fortfarande att det är lite svårt/jobbigt att galoppera på volt, så det blev inte så mkt med det.
Tränade  lite på spanska skritten också, och där tappade jag tålamodet ganska så mkt så det var inte nån idé att fortsätta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0