jappjapp

Red med Yvonne och Povel igår. Red mot Nyänget fast svängde av och red över berget och kom ner vid tjärn. Vi mötte den allergiska tanten inne i skogen idag igen, att vi alltid ska lyckas stöta på henne? haha! Den här gången tog hon jackan och satte den över munnen och ner hon passerade Yvonne så sa hon: jag är allergisk det är därför jag håller såhär! den blir bara värre och värre den där allergin ;) nästa gång kommer hon väl med syrgasmask för munnen och tuber på ryggen ;D
Vi travade lite idag med, första gången på två månader för Povel, med ryttare vill säga ;P och det gick bra! Sedan skrittade vi mest och tog det lugnt. Jag red barbacka eftersom sadeln spruckit på ett ställe och jag hade tagit alla schabrak till stugan och tvättat dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0