lite sammandrag

Har inte skrivit på några dagar, brukar bli så på sommaren, kommer hem sent eller är i stugan.
Sen jag skrev sist har jag varit ut med Anki och Ace några gånger bort mot svedje och varit och plaskat i tjärn, myselimys!
Varit ut med Povel och Yvonne också som har fått börjat skrittas igång nu :)

Idag så for jag in från stugan vid 3-tiden nånting. Tog ut Ace och gick bort till lägdorna innan skogen mot svedje och fotade henne där :) synd att solen hade försvunnit men hoppas det blev nån hyfsad bild iaf. Fotade hästarna lite i hagen när vi kom tillbaka också.
Sedan kom Yvonne och vi tog en skrittur bort mot svedjevägen och sedan vänster upp stigen bort till tjärn. Riktigt varmt men kom nån enstaka regndroppe.
När vi kom tillbaka så kom Hanna och skulle ta en tur med Ace innan hon far till Näske nu en månad över sommaren. När dom kom tillbaka for Anki och hämtade släpet och jag,Hanna och hennes syster gick en liten promenad med Acean upp mot tjärn medans. Det gick bra att lasta och hon gick rakt in utan något krångel =)

fixar bilderna sen, har blivit lite lat när det gäller sånt där x) har massor med bilder från månader tillbaka som jag inte orkat fixa-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0