mysdag

Idag blev det ännu en barbackatur. Upp mellan hagarna i skogen och sedan höger mot tjärn. Vi gick runt och plaskade och plumsade i vattnet, så himla mysigt en dag som denna med riktigt sommarväder :D Vid ett ställe blev han jätterädd för en bil som hade parkerat bakom några träd, haha! verkligen kastade runt och gick åt andra hållet, efter det blivit så några gånger och han inte blev lugnare så klev jag av och gick förbi. Då var det som om han: jaha, var det bara en bil, pinsaamt! haha^^
Jag hade den filmkameran som jag filmade med häromdagen, som man kan sätta fast så den filmar medan man rider. Hah såg lite småkul ut nu när jag tittat på det. Men jag hinner inte fixa den idag för ska fara ut till stugan alldeles strax och Siktor följer med som vi är hundvakt åt i helgen och imorgon bitti far jag ju till Sörgården och blir borta en vecka.
Gud jag kommer verkligen sakna Ticken känner jag!

blev en till bild från sommarcupen foto: Pernilla Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0