kvällstur

Idag blev det en tur med Anki/Ace och Jennelie/Korken på kvällskvisten. Red upp mot tjärn men svängde höger så vi kom in på ett skogsmaskinspår. Superbra underlag där och tvåfiligt ;) Man kunde följa det väldigt långt men blev tvungna att vända när vi kom fram till vägen på hallbacken för spåret tog slut där. Så vi följde det tillbaka och tog sedan en sväng upp mot Hamptjärn och sedan hemåt igen.
Riktigt härligt ute och mysigt att rida i halvmörkret faktiskt, än fast jag är väldigt mörkrädd ;P Blev mest skritt men tog några travsteg uppför en backe också.

Jag lägger ut några bilder från i måndags, har inte retuscherat klart allt än så kanske kommer fler nån annan dag :)


Korken

Ace

rullirull^^

hans klassiska byta sida ställning, varför resa sig upp emellan sidbytena?

ser ganska härligt ute, tror jag ska prova nästa gång ;)

nu har jag rullat färdigt, ska vi gå?^^















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0