ridskolan med Acean

Fick som sagt låna Ace och ta med henne på hopplektionen på ridskolan igår kväll :)
Tog bussen till stallet vid 5 och tog in henne och gjorde iordning. När jag tog ner sadeln så var det fullt med damm och flagnad vitfärg från taket vi sopade i söndags, haha, så fick vifta av den lite snabbt x) Jag skrittade iväg vid 6-tiden och var där kanske 20 i eller nått.
Hon var jättefin men blev en aningens stark när vi skulle hoppa en liten bana på slutet, hon tyckte det var mkt roligare att springa fort :D
Hon var superfin på uppvärmningen och framridningen och hon tyckte det var superkul. Hon stod snällt stilla medan vi väntade också, och även idag såg hon många snyggingar som gick förbi i stallet när vi stod i hovslagarspiltan ;D
och sen sög det ju att vi inte ska ha Maria längre-.-
Funderar på att byta dag nu när jag ändå inte har något annat för mig på kvällarna, ändå inte lika kul när det inte är samma gemenskap i gruppen längre, och alla ligger på så olika nivå känns det som...
Men känns samtidigt skönt att ha på måndagar, då finns det iaf något att se fram emot efter helgen, haha.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att det gick bra!:D

Jag håller med, allt blir så mycket tråkigare när det inte är någon sammanhållning i gruppen...

2010-03-31 @ 16:21:33
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0