Deutschland

Nu sitter jag i Tyskland, som inte har a med en prick ovanför pa tangentbordet ;)
Igar var vi till Örnnästet i Berchtesgaden och kollade pa Hitlers sommarhus och fick ga ner i bunkern och kolla. Huset ligger pa typ 1800 meters höjd, det var molnigt sa när vi kom upp sa var det alldeles vitt xD kul! men ibland blev det nagra luckor i molnen sa man kunde se ner, sa himla fint med alperna och alla dalar nedanför, synd pa vädret bara men fick nagra bra bilder tror jag som jag ska kolla ignenom när vi kommer hem :)
Jag längtar faktiskt hem, haha, har varit här i bara nagra dagar, jag är nog lite för hemmakär ;P
Idag har vi varit i en liten stad som heter Landsberg, man kan ungefär likna den med Gamla stan i Sverige. Det är himla mysigt och fint där och vädret var toppen idag. Det är sa fint här med massvis med öppna fält sa langt man kan se, med mysiga bondgardar och byar.
Imorgon ska vi fara en sväng och titta inne i Augsburg sedan gar taget därifran halv 2 in till München(kolla jag fick användning av det tyska y:et) och sedan flyg till Arlanda och därifran aker vi bil hem, kommer hem mandag natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0