jobb fårn marken igen

Fortsatte med det vi gjorde igår, skicka ut på volten och sedan driving game. Går jättebra när jag skickar ut honom och han har förstått vad jag vill ibland räcker det bara med att jag pekar och ibland gungar lite med repet mot bogen så vänder han ut.
Började försöka få honom att böja sig lite runt volten, emellanåt gick det riktigt bra för att vara första gången, och vända upp är han riktigt duktig på med.
Flyttade även bakdel några gånger ibland blir han lite att han vill vända lite "före" men när han väl väntar på mig så går det jättebra.
Emellanåt så bad jag honom sänka huvudet och kliade honom i pannan, det tycker han är mysigt.
Filmade, det kommer upp ngn dag senare för jag kan inte fixa till det på denna data.

en bild från idag i paddocken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0