blåås igen..

Idag red vi med Anki och Ace upp vid skolan genom skogen, över Bergomsvägen och sedan över berget och ner vid tjärn, över lägdan och hem. Blåste mkt idag med så var väl kanske inte superhärligt men lite mysigt ändå :)
Ticken har tappat jättemkt i hull nu :( Han äter nästan inget av torrhöt och han äter knappt upp Lusernet! Det har han tyckt varit jättegott förut! Vetrinären ska dit på fredag och vaccinera alla hästarna och så ska vi även passa på att kolla tänderna osv. Hoppas det blir bättre sedan när han får börja äta ensilage igen också! Lillgammelgubben<3

Sedan for jag och Anki och hälsade på Yvonne och Povel uppe i Berg. Mörkt och kusligt är det allt där med inga lampor på vägen ;P Själva stallet är ju ganska fint men stort. Povel mådde hyffsat bra och hade tydligen fått upp lite hull efter hans Torsk, men han saknar nog Ace och Ticken lite och han såg lite hängig ut.
Anki och jag hade stannat till på pizzerian där i Överhörnäs på vägen dit och köpt Kex choklad som vi åt med te och kaffe när vi kom dit, mysigt^^ Haha vi på pizzerian: Anki: Ska vi ta kexchoklad eller vill du ha nått annat? Jag: ne jag äter vad som helst. Anki: a men så tar vi det, det känns ju lite matigt. Jag: haha här är vi på en pizzeria och står och kollar på godis och kex choklad och säger att det är matigt! haha :)

en Povel



Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: hahaha! xD Ja med mitt lokalsinne kommer då inte jag kunna tillföra så mycket bra... x)

2010-10-07 @ 06:23:33
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Men hahaha! xD Ja riktigt så dåligt lokalsinne har jag inte, men... ;)

2010-10-07 @ 20:51:06
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha! :D Jo det skulle vara skiitroligt! Vad säger du, ska vi åka? :) Blir det buss dit och hem då? Jag känner att jag orkar inte köra bil... x)

2010-10-08 @ 12:07:32
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0