ankomst

For till stallet efter skolan och väntade på att Henrik skulle komma med Marulk. Han var hur lugn som helst när han kom ut ur transporten och bara typ: jaha okej, ska jag gå in här? okej visst åsså stod han bara där lugnt och fint i boxen. Pratade lite med Henrik och mamma kom förbi en sväng. Vi gick ett varv runt gamla hagen mittemot nuvarande för att kolla tråden, men släppte inte ut honom nått ikväll, hann bli mrökt åsså regnade det ju och blåste. Helene släpper ut honom i den hagen imorgonbitti och sedan far jag dit efter skolan och Anki och ev. Helene kommer dit så ska vi pröva släppa ihop dom.
Gick sedan tillbaka in och borstade lite på honom och sådär, måste fara och köpa ryktborstar och sådant åt honom. Jag vill inte använda Tickens för dom är Tickens så fick låna några befintliga sålänge.
For hem och åt en snabbis innan insläppet som Anki hade, vi stod först och beundrade honom en stund, haha. Sedan tog vi in Ace och hon skulle såklart pipa och skrika några gånger inna dom lugnt började äta ;P Sedan tog vi in de andra två. Gick riktigt lugnt till mellan Marulk och Björn trodde dom skulle huggas och skrika, men det var mest Marulk som bet lite i luften genom luckorna, stängde Marulks lucka nu inatt för säkerhets skull.

I
morgon far jag som sagt dit efter skolan, slutar tidigt. Och då kommer Anki dit så ska vi börja med att släppa ihop honom med Ace i andra hagen, och sedan ev. Björn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0