lördag-löshoppning

I lördags så löshoppade jag Marulk litegrann. Ställde upp ett litet hinder, kanske 40-50 cm, sedan ett hinderstöd lite längre bort bort som jag knöt longerlina mellan bara för att skulle komma rakt mot hindret men efteråt var det öppet.
Gick med honom i grimman över några gånger först, sedan gick jag med honom till där linan började och släppte honom där och skickade iväg honom. Vissa skutt blev riktigt fina! Han gjorde några riktigt fina inkallningar också efteråt. Det var full fart på gården runt om, häll på dra ut nå maskiner från storgaraget mm. Så ibland var det mkt läskigt att titta på!

Här är en liten film från min mobil och jag vet inte varför det blir värsta partybelysningen, något den har börjat med när man filmar, skitmobil-.-
Inte ett av dom bästa hoppen, men duktig är han allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0