-Linas schema

80% svarade Ja på frågan om Lina skulle blogga medan jag är borta så då får det bli så, jag tycker det är kul att kunna läsa sedan också!

Här är schemat jag skrev till henne, sedan är det inget hon behöver följa exakt till punkt och pricka men på ett ungefär iaf!

Lördag: Gå en promenad med honom eller ta en skrittur i skogen.
Söndag: Ridtur i skogen med skritt, och trav om du vill
Måndag: Vila.
Tisdag: Du kan rida en stund i paddocken om du vill eller skogen eller promenad.
Onsdag: Vila eller skrittur.
Torsdag: Skogstur skritt och trav, lite galopp om du vill.
Fredag: Uteritt, promenad, skritt och trav i paddocken eller ev. vila.

Sedan hoppas jag Anki eller Helene och hon följs åt ngn/några dagar också om dom ska rida.

Ace kommer föresten tillbaka från Näske på söndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0