-Photoshoot

Igår tog Maja och jag på oss våra snyggaste indiankläder och gick ut i skogen med Marulk, haha! Heh nemen vi hade lite indiantema men vad tror ni händer precis när vi ska fara?! åska och regn såklart, det är ju liksom just vår tur, förstår inte hur det ska gå för oss på Gotland!

Men det regnade iaf lite mindre när vi gått dit vi skulle fota, vilket var ovanför den läskiga bron upp i skogen. Men vi kom fram till att detta vädret var perfekt! Det blev härligt ljus och härliga färger, såg nästan lite regnskogsaktigt ut!
Bilderna kommer så snart som möjligt, när jag fört över Camera Raw till stugdatan.

På tillbakavägen fotade Maja mig när vi galopperade över lägdorna. Marulk var superbusig och det blev mest bock, men några bra bilder blev det nog iaf. En liten film blev det också på slutet, då var han lite lugnare iaf^^

Idag efter jobbet så hämtar jag Lina på Nötbolandet så följer hon med till stallet och rider Bus-Johan. Själv tror jag jag ska longera Marulk igen.

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

sv; haha jo Mange sa det :p

2011-08-04 @ 16:21:50
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!



Från och med i morgon eftermiddag, klockan 18.00 kommer jag ha en stor utförsäljning av alla smycken som finns kvar. Priserna kommer att vara super låga, så kolla in min blogg!

2011-08-04 @ 18:32:27
URL: http://jlm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0