-Uteritt med Vicky

Hejsan! Det är jag som är Lina, Idas lillasyster. Jag ska då blogga här när jag tar hand om Marulk!
Idag så har jag iaf risit ut med honom. Vi red bort mot svedje där jag skulle möta min kompis Vicky.
Påvägen dit var han jätteduktig! Försökte vända om och gå hemmåt en gång men men..
När jag kom fram till svedje så stannade han och ville inte gå framåt. Han gick ett steg och stannade om och om igen. Så jag antog att Vicky var i närheten. Sen helt plötsigt kastade han om och började galoppera hemmåt haha! Jag fick stopp på honom och gjorde halt men gjorde samma sak igen! Haha jag blev ganska förvånad!
Sen gick det bra vi red upp mot Hamptjärn och så. Båda var jätteduktiga!
// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0