-Svedjetur

Igår så for jag till Marulk på kvällen och red ut tillsammans med Anki/Ace och Yvonne/Tornetta. Han verkar ha blivit tjurig att ta ut ur hagen såg jag Lina skrev, tror han testade lite.
Vi red genom skogen bort till svedjegrusvägen och sedan bort till banvallen. Marulk var buuusig, jag red barbacka och höll nästan på ramla av en gång;) Vi galopperade på banvallen och bakom några träd var det nån stor sten eller ngt som han blev rädd för och kastade sig åt sidan så jag blevlite hängande på sidan men sedan gick de tbra förutom några små busbocksprång såklart ;)
Vi red sedan förbi Kock och upp över lägdan och sedan via andra skogen hem så man kommer fram vid Hamptjärn.

Ska sätta mig o fixa bilderna från ridlektionen förrförra veckan också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0