-Lugnt pass

For till stallet sent igår efter After Work med sommarjobbarna på först badhuset sedan buffé på olearys, därav att jag inte hann skriva.
Lina följde också med igen och red Bus-Johan. Marulks öga var lite bättre. Han hade det öppet som vanligt men pricken var kvar. Gjorde lite av det vi tänkte göra dagen innan. Lite arbete på volt runt mig med fokus på formen och det gick riktigt bra i båda varven! Han bar upp sig bra och spårade längs volten. Tog det ganska lugnt.

Hjälpte även Lina lite med Bus-Johan, han va rinte lika tjurig idag och blev fortare mjuk än dagen innan. Jag ställde upp 4 koner i en fyrkant som de fick rida framdelsvändningar runt, gick bra till slut!
Ställde sedan ut koner på en volt som dom fick rida slalom mellan så att han ska bli lite mer eftergiven och komma loss i sidorna.
På slutet när dom red på 8-volt så var han jättefin och hade en bra form och trampade bättre under sig!

Jag håller på att försöka få in Camera Raw på datan nu så ja kan redigera bilderna från när Maja och jag fotade hoppas det funkar nu då!

Idag har det varit Burödagen här på Burön. Eilert Pilarm var här och sjöng, haha!! och en gubbe berättade lite om öns historia, det var intressant:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0