-bajsdag

Japp, verkligen inte min dag idag. Massor med smågrejjer som lagts på varandra så nu känner jag mig helt, jag vet inte, irriterad, arg och massa annat på denna dag!

Började med hovslagningen och att Marulk blev tvungen att stå inne ett tag eftersom jag blev tvungen att fara innan han kom för att hinna till Gideå.
Kaninungen ville inte bli fångad när jag skulle ta in hästarna ikväll. Någon hade tagit av Marulks föreberedda hö eftersom det var helt slut på balen inne. Tre av hästarna stod redan inne när jag kom och undrar hur länge dom varit inne eftersom jag kom dit 21.30=dom hade kunnat fått vara ute längre!
Internetbetalningen för traderaauktionerna krånglade och ja, detta var bara några av alla dryga grejjer som hänt idag

så nu hoppas jag på en bättre dag imorgon!!


lite så känner jag..än fast jag älskar denna bild! saknar btw sommar och stugan OCH MAJA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! Eller så kör alla hästar med "våga vägra hovslagare", Victor vägrar också bli fångad i hagen av honom ;) Häromdagen kom han och skulle slå på en sko så han gick ut till hagen och ca 10min senare kom han tillbaka utan häst och frågade om jag kunde hämta Victor åt honom. Typ 3min senare så stod han i stallet och var klar för skoning, hahaha! :)

2011-12-22 @ 17:00:13
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0