-bluuubb

Kom just hem från stallet. Hade utsläppet och sedan jobbade jag med Marulk i paddocken. Först tränade vi lite kvickhet på repet och lyhördheten när vi tränar jämsides.

Tricktränade sedan lite och det gick lika bra som igår och bugan gick ännu lite bättre!

Sedan skulle Henrik komma och sko en halvtimme efter vi var klara så jag stretchade honom överallt och sedan satt jag och väntade. 20 över frågade jag vart han var och han skulle tydligen bli sen så jag lämnade honom inne. Lite irriterande att suttit och väntat på en pall i 45min menmen, så kan det gå!

Nu drar jag mig mot Gideå!


Laddar upp en av de första bilderna jag hittade i bloggarkivet, på lille Ticken såklart


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja hovslagare brukar ha en tendens att alltid komma sent... ;)

2011-12-19 @ 13:28:27
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0