-Mys i vinterland

Idag fick jag faktiskt med mig Anki och Ace på en kvällstur i det nya vinterlandskapet! Jag la på ett schabrak som jag fäste med en täckesgjord och satte på hackamoret. Vi red Carlgrensvägen och sedan en sväng runt i Bäckaskogen. Vi travade längs en av grus(snö)vägarna på tillbakavägen och sedan en liten galopp längs gångvägen som går upp till carlgrensvägen igen. Där tyckte Marulk det var passande att busa,haha!

Sedan red vi uppåt i området så att vi kom fram nästan vid Geneskolan och red sedan hem vis San Marino. Okej förstår inte riktigt varför jag sitter och förklarar vägen såhär dtealjerat för dom flesta har ju ingen aning om vad jag pratar om..menmen.

Vi kom tillbaka ca. 20.30 och då bestämde vi oss för att fara ner till svedjeplanen och hämta bommarna och hinderstöden innan dom blir översnöade, vi fick precis plats med allting på flaket! även om det såg lite riskabelt ut och som om allt skulle ramla av, som tur var så hade jag glömt ta av mig reflexvästen så vi hängde den där bak,haha!


nu undrar ni varför jag lägger upp denna bilden? helt enkelt för att den ser rolig ut!

Kommentarer
Postat av: Mima

Han står någonstans utanför Göteborg och jag tror att han har det hur bra som helst. När folk kom och provred så slängde han av ALLA så fort dom satt sig i sadeln utom den här flickan. Hon var bara 11 men hela hennes familj var väldigt angagerade och han verkade gilla dom. Förhoppningsvis ska jag hälsa på honom på jullovet. :)

2011-12-19 @ 11:19:51
URL: http://clickat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0