-Tricka

Igår trickade jag och Marulk litegrann. Märkte att han tycker det är lite svårare att göra yoga åt höger så det får vi göra lite mer så han blit mjukare, även det är ju bra stretching! Åt vänster började han tom. göra det själv en gång när jag böjde mig ner för att ta upp nått^^

Spanska skritten gick suveränt!! Vi har ju inte tränat på nån månad men efter lite repitition så behövd jag bara gå från sida till sida om huvudet och peka med sticken på benen och ta lite i grimman när ja ville att han skulle gå framåt. Så han klarade flera steg:)

Buga tränade vi också lite på, framsteg även där. Han vägde neråt mkt mer än vad han gjort tidigare så om vi är lite mer konsekventa med träningen så tar det nog inte lång tid innan han går ner helt.


min mobilbakgrund

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, ÄNTLIGEN! :D

2011-12-18 @ 18:14:41
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Mima

Jo vi tog med honom men eftersom både hovslagare och stallplats är 100 gånger dyrare här i skåne hade vi inte råd att ha kvar honom. Därför köpte jag en shettis eftersom den kan gå barfota (Jag kan barfotaverkning och därmed blir det gratis) och jag får ha henne helt gratis hos några vänner till familjen. Där ingår all mat och hon har flera hästkompisar och stoora hagar. Tyvär så vill dom inte att vi har någon större häst där eftersom det är ett äldre par och dom törs inte hantera hästar större än c-ponnyer. Men jag saknar Jolly så otroligt mycket!

2011-12-18 @ 23:34:49
URL: http://clickat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0