-Blandade rader

Såja, har inte varit inne på datorn på hela julhelgen nästan förutom när jag la upp bilden här då;)

Som ni kanske såg så var jag, Mimmi och Lina ute och tomtade på julaftonsmorgon. Det var supermysigt och ngt som jag velat göra varje år men aldrig blivit av! Vi var ute i mer än 1,5h då vi fick mersmak hela tiden när vi mötte massa glada människor som tog kort och vinkade genom fönstren. Det var en bra start på dagen som gav julkänsla!

På juldagen så tog jag och Marulk en liten barbackatur upp till tjärn fram och tillbaka.

Idag tänkte storasyster, lillasyster jag och mamma egentligen ta en ridtur tillsammans men det blåste ju så väldigt så vi minus mamma ska ta en tur imorgonbitti istället innan jag åker till Gideå.

Idag höll jag på att förlora min bästa vän till Tyskland också, Wilma alltså,hunden. Pappa ville ta med henne dit så hon skulle bo där ända fram till sommaren hos hans tjej. Så det var en hemsk morgon med mkt tårar men till slut lyckades jag övertala honom att jag skulle få ha kvar henne här hemma. Han berättade det alltså några timmar innan han skulle fara.
Anledningen var att han kommer jobba i Kina och runt om i världen så mkt hela våren och han vill inte att jag ska behöva låsa upp mig med att bo själv i lägenheten hela tiden. Mammas sambo är allergisk så jag kan tyvärr inte ha henne hos mamma annars skulle det ju vart drömmen.
Det var hemska timmar denna morgon men nu har allt löst sig för ett tag. Om jag flyttar till Åre nästa höst så tar jag väl troligen med henne dit isåfall.




Kommentarer
Postat av: Bea

Om du flyttar till Åre vad ska du då göra av Marulk?

2011-12-27 @ 20:38:29
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0